................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

sobota 5. února 2011

JARNÍ DEKORACE



Přeji hezké předjaří,

uvařila jsem si zelený čaj s jasmínem a  začínám jarně zdobit naše hnízdečko.
Už, už se nemůžu dočkat ptačího zpěvu, prvních kvítků na zahradě a hlavně sluníčka.
Jsem ráda, že bílá, ledová krása pomalu slábne a dny jsou delší.

Mějte se : )
Lenka včelka









12 komentářů:

  1. LENIČKO, NA JARO SE MOC TĚŠÍM.
    V KVĚTINÁČÍCH MÁM UŽ TAKÉ NAARANŽOVANÉ PTÁČKY.
    FOTEČKY JSOU KRÁSNÉ.
    PŘEJI POHODOVÝ VÍKEND. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné vítání jara.
    Leni, chtěla jsem se zeptat, pokud mám zájem objednat něco z Fler obchůdku, mohu tady, nebo mám na Fleru?
    Díky a krásný víkend

    Věrka
    punkveruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko,
    já už se snad nedočkám :-) Ještě, že jsou v obchodech k mání jarní kytí.Hned mi je veseleji. Příjemný den L.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko,
    děkuju za pochvalu. Můžeš i tady. Napsala jsem Ti mailíka. Přeju hezký víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, dobrý večer, ti ptáčci jsou moc krásní!! Už aby to jaro bylo tady...;-) Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Leni, Tvé příspěvky mám moc ráda a opět musím pochválit tak krásné jarní fotografie. Bílé krásné ptáčky od Tebe mám připravené a už se těším až si je také vystavím k jarní dekoraci...Posílám moc pozdravů od nás a přeji i Vám všem doma krásné předjaří, Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Peti,
    u nás dnes počasí vypadalo docela jarně. Také mi je zima dlouhá a těším se na sluníčko. Děkuji za pěkné písání a přeji hezké dny. L.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soni,
    vzpomínám :-) ptáčci letěli k tobě s andělkou. U tebe jim je jako v bavlnce. Už je šít nebudu, protože nemám dřevěné korálky. Soni, jsem ráda za tvé návštěvy. Měj se hezky. L.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Lenko,kreasne privolavani jara, ptacci jsou kouzelni a uvidis, ze to utece a brzy uz opravdu budou stebetat i venku. Zdravi Monika.....

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Moni,
    kéž by :-) Děkuju za milé písání. Měj se hezky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Leničko ,na Tvých stránkáchje skutečně tolik krásných věcí,jsem udivena ,ze jsi samouk a tak krásně maluješ!Velké potěšení pro moje oči něco jiného než světově proslulé Tildy.dík za krásný zážitek.

    OdpovědětVymazat
  12. Dájo,
    děkuju za návštěvu i pochválení. Věcičky a tvoření jsou pro mě kořením všedního dne. Přeju hezké dny a přijďte zas. Budu moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...