................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pátek 11. března 2011

POTICHU SE JARO BLÍŽÍ


Třešňový sad
ještě je bosý,
v zahradě však
jsou slyšet kosy.

Sluneční paprsky
hřejivě líbají,
jabloně zavoní
už brzy po kraji.




16 komentářů:

  1. Lenka, Jak sladké, jemné, rafinované. Miluji svou práci a vždy se těším na nové. Děkujeme vám za vaši práci!

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, tvoje práce, to je taky poezie! Děkuji!
    Krásně zkombinované techniky.
    Pohodový víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, to je krásna profesionálna práca. Nádherné ...
    Pekný deň, J.

    OdpovědětVymazat
  4. Lenko, nadhera. Pro me tak trosku neuveritelne, ze to clovek dokaze vyrobit doma. Preju krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Hi, I came today on yr blog and cannot stop watching it.Lovely, nice works.Today's polka-dot table cloth just adorable.Greetings from Netherlands

    OdpovědětVymazat
  6. Елена,
    Я рад, что мне это нравится и благодарим Вас за приятный визит. Приветствие. Ленка :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Heli,
    děkuji. Spotřebovávám postupně těch pár látek co jsem kdysi nakoupila a s šitím na čas přestanu. Nápad a technika se rodí až při šití. Nějak to samo všechno vznikne :-)
    Ahojky a užívej si sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  8. Janko,
    profesionální nééé :-))) Mám co dohánět.
    S šitím se dost dlouho piplám, aby vše bylo k mé spokojenosti. Profík má vše daleko rychleji. Měj se hezky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Kačenko,
    děkuji za milou pochvalu. Zrovna jsem si říkala kolik má dnes člověk vymožeností na ulehčení práce, jakékoliv práce a kolik tím pádem může ušetřit času. Já se tu hrbím u obyčejného šicího stroje a stříhám nůžkami. Kdyby mě šití živilo, tak bych investovala do lepších pomůcek. Češi jsou prý vynalézaví a dokáží si poradit i s málem.
    Přeji hezký víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ABily
    Thank you for the comment and visit. Greetings to the Netherlands. Lenka.

    OdpovědětVymazat
  11. Leničko, to je krása - naprosto dokonalé! Máš můj obdiv! Přeji pěknou neděli, Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, to je kouzelný, prostě všechno, fotečky, básnička, tvůj výtvor...Hezkou neděli. Peťa

    OdpovědětVymazat
  13. Marti,
    děkuju za pěkné písání. Taky Ti přeju hezkou nedělku. L.

    Peťo, jsem ráda, že jsi přišla na kukandu. Ráda Tě tu potkávám. Měj se pohodově. L.

    OdpovědětVymazat
  14. Se budu opakovat, ale to je taková nádhera !

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, také krásne veci ti vychádzajú z rúk! Veľmi príjemné aj s nafotením a úpravou. Nech sa darí aj naďalej, aby sme sa mohli pokochať:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  16. Jolanko a Gábi,
    děkuji, že jste si našly čas a přišly na kukandu ke mě. Mám nějakou jarní depkózu a tak mi vaše řádky udělaly radost.
    DÍKY !!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...