................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

čtvrtek 5. května 2011

VOŇAVÝ POKOJÍK ~ olejomalba


Hezký den milé blogerky,

doufám, že se máte sluníčkově. Pár dní u nás bylo škaredé počasí a tak pucuju náš domek. Skříně už jsou protříděné. Ještě mě čekají okna, ale ty až po odkvětu pampelišek. Stavíme zahradní přístřešek nad sezením a víkend bude ve znamení natírání. :-)) 
Už se těším. Natírání to je moje hobby. :-)))) Chichííííí :-)))
Malovala jsem další olejový obrázek, který se jmenuje
"Voňavý pokojík"
Zatím nemá majitele a pomalu schne. Kdyby se někomu hodil, písněte mi mejlík.

Užijte si zbytek týdne. 
Ahoooooj Lenka

12 komentářů:

  1. Ahojky Leni,

    toto opravdu nepochopím, jak někdo může nakreslit takovou nádheru. Jsi neskutečně šikovná, krásně šiješ a kresliš, smekám..

    Krásný pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, to si mě tedy rozesmála - natírání je tvým koničkem, ha, ha! Velmi veselé :o)
    Taky bych chtěla takhle umět natírat.
    Hezký večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, to je krása!! Máš zlaté ruce...a to ještě stíháš tolik věcí...Krásný večer. Peťa :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, obrázek je opět nádherný. Venkovní posezení závidím, já k tomu manžela pořád nějak nemůžu dohnat.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,
    přeji hezký víkend a hezké natírání!!!
    Snad už bude tepleji a budeme moci venku posedět :o)))
    Obrázek je krásný !!!!!!!!!
    Papa
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,
    manža ho nechce,prý to nebude hezký. Dělá nám ho firma a mi budeme jenom dodělávat...natírat, pobíjet palubkami a alpským šindelem. Kostra je ve tvaru vějíře a to bychom sami nezvládli.
    Ať se ti poštěstí s vaším posezením. Měj se hezky Jani. Pááááá

    OdpovědětVymazat
  7. LENIČKO, NÁDHERNÝ OBRÁZEK. JSI MOC ŠIKOVNÁ A MÁŠ ŠIKOVNÉ RUČIČKY.
    UŽ SE TĚŠÍM NA DALŠÍ TVÉ MALOVÁNÍ.
    HEZKÝ VÍKEND.
    BOHD

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, přišla jsem Tě pozdravit a musím pochválit Tvůj další obrázek. Je nádherný...
    Zahradní přístřešek jistě už stojí a já přeji v těchto krásných slunečných dnech příjemné, pohodové chvilky a příjemné sezení v novém...
    Měj se krásně, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni dnes jsem se poprve zastavila na yTvém blogu a moc se mi líbíTvoje olejomalby.Moc příjemně to na mne působí a je to krásné.To maluješ na plátno?Prosím napiš mi něco o těch obrázcích ,třeba jestli je to jenom pro Tebe nebo by jsi se rozdělila i s ostatníma.Jsi moc šikovná a nadaná.Přeji Ti hodně štěstí.Ahojky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...