................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 21. června 2011

BÉŽOVÉ BOTIČKY a VYŠÍVANÝ POLŠTÁŘEK




Ahoj všem :-)
pivoňka pomalu odkvétá a já se raduji z prvních květů lilií. Zatím kvetou jenom temně červené. Těším se i na bílé, které jsou  v tomto příspěvku. Loni jsem zasadila ještě další cibule, tak  jsem na ně zvědavá.


V pozadí je vidět kousek vyšívaného polštářku. Je ušitý z lněné látky. Vyšívání je na perlince, jeden křížek vedle druhého. Jakoby gobelínová technika. 

Přeji sluníčkový den a  děkuji za předešlé komentáře. 
Moc mě potěšily.:-)


10 komentářů:

  1. Dobrý den Leni, koukám, že přibyla další krása - botičky, polštářek a pivoňka všechno je super. Obzvlášť tedy obdivuji výšivku, na tu bych asi trpělivost neměla.
    Přeji krásný zbytek dne. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, tedy, ty pracuješ jako drak! A vždycky je na co koukat! Ten poštářek, to tedy musela být piplačka, ale je krásný!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Janka kvetiny su krasne...ale odpadla som z tych črievičiek!! to si šila?

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásné tvořeníčko a jak hezky nafoceno. Přeji krásné letní dny Leni!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na malé fotce jsem na chvilku myslela, že jsou to botičky velké - pro nás velké slečny a dámy. Takové bych si okamžitě obula a protancovala bych v nich 3 dny a 3 noci. Ale i tyhla malé, ušité jsou prostě oslňující!
    Krásný den želá Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, po pravdě jsem taky byla ráda, že už mám výšivku hotovou. Možná to tak nevypadá, ale jsou to pidi křížky.

    Heli, ty mi něco povídej. :-))) Ty snad ani nespíš. Zrovna koukám na další tvé polštářkování.

    Zuzí, jo jo botičky jsem šila.

    Peťo, jsi hodná, že si i přes nové pracovní vytížení najdeš čas na návštěvu. Taky si užívej léta.

    Vivi, jsou prťavé, ale tím jsou roztomilé. Děkuju za pochvalku a za zavítání na blog.

    OdpovědětVymazat
  7. Seus trabalhos estão perfeitos! Os sapatos com as flores formarão em conjunto harmonioso! Querida te desejo uma noite abençoada.
    Beijinho.

    OdpovědětVymazat
  8. Sonya. obrigado pelo elogio e visita. Tenha um bom verão. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. WHAU!!!!!!!!!!!!!! TO JE NAPROSTÁ KRÁSA.. DOŠLA MI SLOVA***

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...