................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 23. srpna 2011

RECY TAŠKY A KLOBOUČKY


Prázdniny se krátí a tak sháním nové pomůcky a potřeby do školky a do školy. Mimo jiné jsem ušila i recy tašku a sáček. Jsou z již malých džín a dětského povlečení.


Jednoduchá taška přes rameno bude sloužit na kdejaké potřeby do školních kroužků. Je z měkké džínoviny, vyztužená a s podšívkou. 


Sáček je s podšívkou, ale už jsem nedávala výztuž. 
Aplikace kytiček je záměrně ledabylá. 
Šila jsem ho pro mladší dcerku do školky na náhradní oblečení.


.... a tady jsou naše dračice .
Na holčičí hlavinky jsem spíchla kloboučky.

Užívejte si poslední dny prázdnin.
Ahojky Lenka

16 komentářů:

  1. Leni, jsi neskutečně šikovná v mnoha věcech!!! Krásné tvoření a obrázky obzvlášť! Poděkování nejen a za ně a přání krásných příštích dnů posílá Marionneta! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, ty a šicí stroj jste fakt dobrá dvojka! Všechny parádičky jsou parádní!
    Jo, a máš krásný holky!
    Mějte hezké dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Včeličko máš to parádní!!!!!!!!! Výrobky i dcerenky. anonka

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, krásné a nápadité - tleskám.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Marionnetko, děkuju :-) a taky ti přeji pohodové letní dny.

    Heli, věcičky jsou jednoduché. Švadlena za mě nikdy nebude. Měj se hezky. :-)

    Anonko, díky moc za milou návštěvu a pochvalku.

    Kaivo, tvé písání mě potěšilo. Přijď zase na koukanou :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, tleskám, všechno je to opět nááááádherné!!!! Berušky jsou úžasné. Krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Teda leni..ty na co šáhneš to máš dokonalé.se mám stále co učiti.Měj se hezky s pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, výbrone a krásne recykluješ, perfektné:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni, krásné tvořeníčko zase. Suprově využíváš již nepotřebný materiál, tleskám. Taška s ptáčkem je úúúúžasná:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Leni přeji ti krásný den.Opět samé krásné věci.Jsi prostě šikulka a já tě obdivuji za tvojí zručnost.Předešlé panenky z kukuřičného šustí jsou překrásné.Já hledala nějaké ty dýně háčkované, ale pořád nic.Zkoušela jsem sama nějak uháčkovat,ale nejde mi to.No mám se pořád co učit-a to já ráda...Měj se moc krásně

    OdpovědětVymazat
  11. LENI TA APLIKACIA NA TAšTIčKE JE UžASNááá, RECY - VECI SUPééR, A NáDGERNé ZUžITKOVANéééééé. UžIVAJ SI LETO MOJKA

    OdpovědětVymazat
  12. Leni,krásná recyklace.Moc se ti to povedlo.
    Přeji krásný zbytek prázdnin.:-)
    Péťa

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, fakt jsi pilná jako včelka. Moc krásných nápadů a věciček!! Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou krásné tašky!
    s pozdravem
    http://magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné věcičky, prima fotky.

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno nádrehné a chytře úromyšlené. Alena Zatl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...