................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pondělí 19. září 2011

PODZIMNÍ DEKORACE

Přeji hezký podvečer,
musím se vám pochlubit, že dnes k nám tiše vklouzla podzimní nálada. Chtěla jsem ještě vyfotit slunečnice na zahradě, ale celý den je pršavo. Tak alespoň posílám fota ze slunečného podzimu, tykvičky a šišky.




Dýně jsem ušila z látky hrubé struktury. Nejsou to jen tak obyčejné dýničky. Jsou začarované a voňavé. 
Voní hřejivou a nasládlou vůní hřebíčku. Hřebíček je u stopky a pár kapek hřebíčkového aromaoleje je také uvnitř. Některé jsou v obchůdku na Fleru a ty své mám zatím v kuchyni. Ještě k nim natrhám slunečnice do vázy.



Při podzimní procházce lesem jsem si domů donesla borovicové šišky. Uháčkovala na ně sukýnky a pověsila na větvičky z hlohu. V zimě je využiju na vánoční dekoraci.



podzimní zahrada





30 komentářů:

  1. Leničko u Tebe se mi moc líbí ,vše máš moc hezké Daja.

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko...krásné podzimní dekorace a zahrada je kouzelná.
    Pohodové dny Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera Leničko ty vřesy ti jdou na zahrádce krásně!Moc mě zaujaly ty tvoje dýničky hned jdu juknout na fler!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, dýně jsou nááááááááááádherné, takové dekorace já můžu, ...a ta zahrada, nááádhera, snad se nám vrátí to krásné babí léto. Krásný večer Zmorkusovic
    PS: máte je i na prodej? Moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Leni, vezmu to od zadu - moc ráda jsem se prosla tvou krásnou zahradou, šišky v sukýnkách jsou naprosto kouzelný nápad (mohu se opičit?) a tykvičky jsou velmi krásné. Moje kuchyň teď voní stejně jako tvoje - hřebíček prý nemají rády octomilky :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,ty to máš zase tak pěkné.Prima voňavý nápad na dáreček.Měj se moc hezky s pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  7. Dajo, jsi hodná :-) děkuju

    Jani, ráda Tě tu potkávám. Zajdu na koukanou k tobě. Zahrada je teď trochu pozadu. Budu to muset napravit. Ještě mě čeká založit nový živý plot a vůbec se mi nechce.

    OdpovědětVymazat
  8. Michaelko, dýně jsou fuč. :-) Jdu dělat další várku. Samotné se mi líbí a udělám i pro mojí mamku. Ahojky

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzko, děkuju za milou pochvalku. Dýně ráda udělám. Pokud je budete chtít, napište mi prosím na lenkabat@tiscali.cz adresu.
    PS: Zuzi, můžete mi tykat :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Heli, už včera jsem nakoukla na tvé háčkované tykvičky. Jsou nádherné !!! Chtěla jsem je taky vyzkoušet. Na netu jsem našla návod v angličtině, ale vůbec z toho nejsem moudrá. Třeba na ně někdy dojde :-) Šišky si udělej. Jaképak opičení :-) Když budeš chtít pošlu ti návod.

    OdpovědětVymazat
  11. Žanetko, díky za návštěvu. Z dýní mi opravdu krásně voní kuchyň. Ahojky

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Leni, dýničky jsou kouzelné a Tvoje podzimní zahrada je ták krásná. Máš nádherné podzimní hořce. Já jsem si je pořídila loni, ale nepřežily. Moc se mi líbí, a tak si je předsi jen asi pořídím znovu.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, fotečky zahrady se opravdu povedly a máš nádhernou zahradu!!! A vidím že jsme měly podobný nápad na dýničky...jen ty tvoje krásně voní :o))) Radka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Leničko,

    opět kouzelné fotečky. Podzimní dekoraci máš nádhernou. Šišky spolu s háčkovaným vrškem vypadají krásně. Musím se přiznat, že jsi mě inspirovala. Doma mám mraky šišek, ale nějak nevím jak je naaranžovat a toto je úžasný nápad.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Bombááááá.Prostě super.Moc zdravím.Věra.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, Leni to je tak krásný a super nápad, a na záhrádce máte krásně i na podzim...:)Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  17. Leni, jsem tu po druhé,pochvala umělkyně Tvého formátu to je něco!!!!Leni fakt jsi mě potěšila, mám to jen tak, ale jak říkáš od srdíčka....dííííííííííík...Daja

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná dekorace, moc se mi líbí. A krásná zahrada.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Lenko, fotky podzimni zahrady jsou nadherne, stejne jako tva dekorace. Tykvičky se ti moc povedly a sisky jsou take paradni napad, diky za inspiraci :) Hezky tyden a hodne slunicka, Monika

    OdpovědětVymazat
  20. Leni moc pěkné dyně ty se povedly , ašišky háčkovaná sukýnka je pěkně oživila.Jestli by Ti nevadilo poslat návod byla by ráda.Krásná zahrada na kterou se chodím často dívat. díky L soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Leni!
    Zahrádku v podzimu máš moc krásnou...a těch
    vřesů.... Nádhera! Tvé podzimní voňavé dekorace jsou též kouzelné...a na šiškách se sukýnkami mohu oči nechat. Moc moc se mi líbí :o)
    Krásná inspirace! Také moc děkuji za návštěvu u mne...spoustu pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj! Na Vašom blogu vždy nájdem čosi úchvatné! A tentoraz sa neviem rozhodnúť čo je krajšie - dyňe, šišky alebo záhrada... Chválim Vaše veľmi šikovné ručičky, dobrý vkus aj usilovnosť. A tajne závidím ako dokážete tradičné ľudové motívy využiť pri svoje tvorbe tak, že Vaše výrobky si vedia nájsť miesto aj v modernej dobe.
    Veľa inšpirácie a chute do tvorenia!
    Ika

    OdpovědětVymazat
  23. Jani, u mě hořec v pohodě. Zkus ho znova. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Radko, už pádím k tobě na návštěvu. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Evi, tobě jde háčkování hezky od ruky. Šišky si nazdob. :-)

    Věrko, děkuji za pochválení. Papa

    Peťo, moc děkuji za tvé řádky, které zahřejou u srdíčka. Měj se fajn.

    Dajo, :-) jsi šikulka :-)

    Amelie, děkuju za hezké písání.

    OdpovědětVymazat
  26. Moni, to je dobře , že jsi zašla na návštěvičku. Musím si tě uložit. Děkuju a posílám pozdravení.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Luďko, posílám mejlík a přeji hezké šiškování.

    Soni, děkuji. Jsi hodná.

    Iko, až se červenám. :-) Písání mě moooc potěšilo. Děkuji a přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  28. Leni, u tebe je tááák krásně!!! Moc se mi líbí přírodný tón tvých dekorací, k podzimu sedí jak pr... (hm, zadek:-D) na hrnec:-D. Zahrada je krásná, plná barev, krásně se u tebe kochá:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Leni krásné fotečky ... na mém blogu maličkost pro Vás.

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý večer, prohlížím si vaše obrázky a je mi pěkně, mám tu na návštěvě dceru a pomalu jí zase chystám věci k ní domů...už i vánoční, snad se ještě do vánoc objeví.Chtěla bych jí ještě něčím překvapit, moc se mi líbí vaše háčkovaná srdíčka, nemohla bych dostat návod ?Děkuju předem a hezké sváteční dny Milky mhorynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...