................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 29. dubna 2012

MÁJOVÉ PODHRNEČKY a OCENĚNÍ


Stromy jsou oděné do slavnostního šatu a já se nemohu vynadívat. 


V jedné z verzí pohádky o Popelce byla role dobré víly přisouzena jabloni, která ze svých větví setřásla nádherné šaty, jež si Popelka oblékala na slavnost.

A v jiné verzi Popelka promlouvá ke stromu:
Malá zlatá jabloni,
zalévala jsem tě ze své zlaté vázy,
zlatou lopatkou jsem pro tebe kypřila půdu;
prosím, daruj mi svůj nádherný oděv
a zbav mne mých ošklivých šatů.






 Háčkované MÁJOVÉ PODHRNEČKY slavnostně zdobí jarní stůl.


                                 
Také bych chtěla poděkovat za udělení ocenění, které mi přišlo od
Martinky
Lei
Kačky
Nellie
Deni
Alenky

Děvčata, moc děkuji. Udělaly jste mi velkou radost :-)

Ocenění bych měla předat dalším 15 blogům. Jelikož ho už většina má, tak je těžké najít v mé blízkosti další volné blogy, které jsou mladší než 1 rok.
Zbývá dodat 7 věcí, které mám ráda. Pokud jste zvědavé :-) , nakoukněte na můj profil.

Užívejte si krásné jarní dny.
     ❤❤ 
              

29 komentářů:

  1. Nádherné ! Jindra

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,spadaná háčkovaná třešňová kvítka na stole....no krása

    OdpovědětVymazat
  3. Bílá háčkovaná kvítka jsou tak romantická, moc se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty mě vždy potěšíš. Taky se chystám projít tvůj blog s mňamkami

      Vymazat
  4. Ahoj Leni, u Tebe je vždycky tak krásně, mile a příjemně. Podložky jsou moc hezké.
    Měj se dobře
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, podložky jsou jednoduché. Na nic složitého si ani netroufám po půl roce háčkování. Taky se měj hezky.

      Vymazat
  5. Lení,
    chtěla bych být Popelkou a oblékat se každé jaro do nových a nových šatů :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leničko,to je teda krása.Všechny fotečky. Háčkování máš náááádherný. Přeji ti taky krásný den a užívejme si jara. My jsme taky furt na zahradě.pá J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky teď zahrada chytla. Je krásně, ale deštík bych už brala.Jani, užívej si jarní dny a děkuju za komentík. Ahojky

      Vymazat
  7. LENIČKO, JAK KRÁSNĚ ROMANTICKÉ FOTEČKY JSI NÁM UKÁZALA.
    OPRAVDOVÝ BALZÁM NA DUŠI.
    UŽÍVEJ POHODY A JARNÍHO POČASÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, tvá návštěva mě vždy potěší. Jsi hodná.
      Posílám pozdravení. Pááááááá

      Vymazat
  8. Leni,
    zase jsi nezklamala,krásná,slova a okouzující fotky,jen ta vůně třešně chybí.Prostě nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, krása!
    Při prohlížení tvých příspěvků mám vždycky chuť vzít do ruky háček! :-) Jen nevím zda by to dopadlo tak krásně jako u tebe!
    Krásné jaro! Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, háčku se neboj. Šikulka jako ty háčkování zvládne s přehledem :-)

      Vymazat
  10. Leničko včeličko,chybíš tam jen Ty,v té voňavé nádheře...Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, kytí se mi líbí, ale moc se k nim nepřibližuju... mám alergii

      Vymazat
  11. Leni, nádherné fotky. U tebe je vždycky milo. Měj krásné jarní dny a já se zas někdy zastavím juknout, co nového ... Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, nádherné májové fotečky a podhrnečky jedna báseň... jsi úžasná háčkovačka ... a nejen to....
    Láskyplný máj přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Nemáš začo Lenka veď som toho od teba odkukala z tohto tvojho krásneho blogu dosť veľa tak aspoň takto som sa ti chcela poďakovať za tvoje návodiky :) a keď už o nich hovorím, nemáš návod aj na tento krásny podhrneček? :) Ak by si mala tak ti vopred veľmi pekne ďakujem. Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelli, děkuju. Napsala jsem ti na tvůj blog o mail. Ráda Ti návod pošlu. Pa pááá

      Vymazat
    2. ano dostala som a dala som odpovedať ale asi to k tebe nedošlo tak ešte raz ti píšem v tvojom príspevku mail a to je nellie7@azet.sk. Ďakujem veľmi pekne za ochotu :) Dobudúcna to už budem vedieť :D Pekný zvyšok večera

      Vymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...