................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pátek 31. května 2013

JAK ZAŘÍDIT CHALUPU ?

 Chataření a chalupaření zažívá opět svůj boom.

Jak zařídit chalupu ? 
Právě jsem se dočetla, že základní pravidlo zní: na chatě či chalupě si dopřejte pravý opak toho, co máte doma. Jezdíte se odpoutat od reality, tak ať vám zde nic nepřipomíná byt.
A protože jste v přírodě, dávejte přednost přírodním materiálům, tedy hlavně dřevu, kameni, kůži či textiliím, jako je len či bavlna.  


S přírodními materiály ráda pracuji. 
Jejda, teď jsem si vzpomněla, že musím ještě probrat krabici se sušenými kytičkami.
Brzy přijde čas na čerstvé kvítí, větvičky, mech, různé plody a semínka.
Právě začíná nakvétat rudá pivoňka a její květy jsou v sušeném aranžmá moc hezké.


Venku stále prší, doma klape šicí stoj a v kurzu je i háček.
V hlavě plno restů, nápadů i naslibovaných objednávek, ale času je málo.




Zatím jsem ušila " Selskou kolekci " z pravého chodského kanafasu a českého lnu.

Kanafas je starého data, poctivá gramáž pevné látky.
Původně jsem si ho šetřila pro svou potřebu, ale skříně se mi pomaličku plní a nestačím vše upotřebit.
Proto jsem vzala nůžky a ŠMIK do kostiček.

Selské - chalupářské výrobky nabízím na zkrášlení Vašich domovů.


26 komentářů:

  1. Teda Leni, to je nádherná kolekce. Až oči přecházejí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, jsi strašně moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  3. Leníííí to je náááádheráááá.Seš moc šikovná.Pěkný víkendík.Papa

    OdpovědětVymazat
  4. beatiful work!!!!!
    beatifullllll!!!!!


    hugs

    Maria Filomena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná chaloupková kolekce, bude se určitě nádherně vyjímat. Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, ty jsi moje krevní skupina. Opět jsme se u první fotografie nadechla a vydechla až u poslední. Jedním slovem krása a vše je velmi vkusné a kouzelně sladěné. Má drahá a nezapomínej odpočívat. Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, opět NÁDHERA. :-)Moc něžné pokoukáníčko. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Leničko, krásné :) to muselo dát práce, Krásný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
  9. wau Lenka, iné sa ani nedá povedať :) .. moja prateta mala červenú kuchyňu (ešte ju mám) a v nej mala takéto "kárované" červeno-biele prehozy - prestieranie , proste všetko :)
    radosť pozerať. Vicky

    OdpovědětVymazat
  10. Úplně jsem si u těch červenobílých kostiček zavzpomínala na babičku. A ta kombinace s kytičkovanou látkou a háčkovaným vzorem je dokonalá. ÚŽASNÉ!

    OdpovědětVymazat
  11. Leni opäť DOKONALÉ ! Tú látku s ružičkami a prúžkom mám aj ja a veru by ma nikdy nenapadlo skombinovať s károvaným kanafasom. Vyzerá to božsky. Šikovnica :o) Prajem veľa ďalších tvorivých nápadov, nech máme čo obdivovať. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné, kombinace látky s růžičkami, kanafasu a háčkování je dokonalá. Jen mi chybí ta chalupa k zařizování :-(. Děkuji moc za odpověď na dotaz na přízi, škoda, že už se nevyrábí. Pěkný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Leni je to moc krásné.Tahle soupravička je přesně podle mého gusta.Mám ráda červenou i růžičky. Anna

    OdpovědětVymazat
  14. Máš to krásné Leni:)...kanafas byl vždycky skvělá látka a vydrží:)

    OdpovědětVymazat
  15. Leničko,opět tu sedím v němém úžasu!Je to překrásné!Nádherné!Něžné!Asi se od Vašich stráneček ani neodtrhnu!Jste šikulka!Dáša

    OdpovědětVymazat
  16. Leno świetnie łączysz tkaniny, masz wyjątkowe pomysły pozdrawiam Dusia

    OdpovědětVymazat
  17. Leni, Tvoje krásné tvořeníčko mě vždycky dokáže potěšit. Souprava je opravdu úžasná!!!! Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  18. Lení,
    také jsem o víkendu šila nové vínovo-bílé karované závěsy, záclonky a polštářky na chatičku, ale takto krásné výrobky jako ty stále ještě neumím !

    OdpovědětVymazat
  19. Kanafas mi připomíná babičku. Moc pěkně jsi to ušila.

    OdpovědětVymazat
  20. ... tak toto je můj šálek kávy...nádhera. Děkuji za inspiraci. Věrka

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Leničko,moc tě zdravím.moc krásné to máš.Krásně sladěné a krajka na běhounku je také překrásná.Ahojky...Lea

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...