................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 2. září 2014

DEČKA 55


Poslední dny stále něco motám, splétám... Já tomu říkám šmodrhání z příze, z kukuřičného šustí a z obilí.
Ručky bolí, záda trpí a výsledky Vám postupně ukážu.

Zatím jsem vyfotila dečku, která putuje na chaloupku.
Na fotu vzor tolik nevynikne, ale ve skutečnosti se mi líbí.

velikost je 55 cm
háčkováno z příze Sněhurka, háček č. 1,25
 

Až bude chvilka, uháčkuji si jí i pro sebe.

Milé návštěvnice, 
moc děkuji za předešlé komentáře i tiché nakouknutí.
Jsem ráda, že tu jste :-) a přeji Vám hezké dny.

 

19 komentářů:

  1. Leni, ta se ti povedla. Je nádherná!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, dečka je krásná, to je paráda a veliká! Hezké dny, u nás opět leje a leje.... Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda Tě vidím Maru a děkuju za komentář. No jo :-( u nás taky není dne, aby nepršelo.

      Vymazat
  3. Že nevynikne! Však je krásna. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, souhlasím s Majou. Nedovedu si představit, jak vypadá v reálu, když o té kráse na fotce píšeš, že na ní vzorek "nevynikne" :-) Je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, v reálu mi připadá taková jemná, pavučinková... zkrátka hezčí než na fotu

      Vymazat
  5. Nemám slov..ta dečka je nádherná, smekám..Helča

    OdpovědětVymazat
  6. Dečka je nádherná! Podobné robila kedysi moja maminka. Bohužiaľ, ja som sa to nenaučila.
    Teším sa na nové príspevky, vždy ma potešia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Snad potěší i majitelku. Dani, moc děkuji za návštěvu a pěkný komentář.
      Posílám pozdravení :-)

      Vymazat
  7. Leničko, ta je nádherná. Holka já tě obdivuji, zkusila jsem to jen jednou s tímto háčkem a okamžitě letěl. Na to já opravdu nemám. Klobouk dolů. Pá a krásné dny. Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lei, taky fňukám. Toto háčkování je děsně zdlouhavé. Nejvíc mě baví začátek háčkování a pak praní a žehlení. To mezi tím, je kolikrát nekonečné.
      Měj se hezky :-)

      Vymazat
  8. Dobrý den Lenko, jsem Vašim blogem naprosto unešená a proto jsem si dovolila Vás přidat do přátel. Děkuji za spoustu inspirací. Eliška

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...