................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 13. března 2016

BÉŽOVÁ SOUPRAVIČKA


Přeji Vám hezkou neděli milé dámy,
tentokrát jsem vyfotila béžovou soupravu, která je na přání.
Textil má decentní barvy, zvolila jsem béžovou látku a smetanové háčkování.



Háčkovaná část na povlaku je podšitá hnědou látkou, aby vzor vynikl.







 Čarodějnice na zavěšení za světlo, trám nebo do okna. Je z kukuřičných lupenů.
Ihned k prodeji.
* délka 27 cm
* cena 145,-

Panenka s modrou hortenzií je také ihned k mání. Cena 135,-

Velikonoční váza. Nyní jsou už větvičky břízy zelené.


Holky, posílám pozdravení 
 Pa pááá


10 komentářů:

  1. Moc krááásné a jemné velikonoce. jsi šikulka, taky bych chtěla umět tak krááásně háčkovat, to je pro mě ale tak trochu španělská vesnice. Měj vlídnou neděli :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera! Takhle se vítá jaro, moc krásné, já zrovna dnes dělala výzdobu konečně také:)
    Přeji pohodou a klidnou neděli,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Przepiękne ozdoby :)ślicznie tu u Ciebie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko,opět máš krásné háčkování i panenky z šustí jsou krásné.A polštářek s podloženým háčkovaným motivem se mi líbí.Příjemné dny ti přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
  5. No jo....Ty to prostě umíš Leni:)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni máš krásně nazdobeno. Háčkování se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivujem Tvoje práce, sama niečo tvorím a háčkujem, ale vždy nájdem u Teba inšpiráciu ....
    Janka

    OdpovědětVymazat
  8. Obdivujem Tvoje práce, sama niečo tvorím a háčkujem, ale vždy nájdem u Teba inšpiráciu ....
    Janka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...