................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 27. března 2016

VELIKONOCE V ROŽNOVĚ POD RADHOŠTĚM

Valašské muzeum v přírodě je rozděleno do třech prohlídkových okruhů. Můžete navštívit Dřevěné městečko, Mlýnskou dolinu nebo Valašskou dědinu.V tuto dobu jsme mohli navštívit jen Dřevěné městečko.









Dřevěné městečko je nejnavštěvovanější a ukazuje, jak se zde žilo v 19. a 20. století. Můžete zde najít kostel či poštu a další stavení.

 pošta








 špajzka







 černá kuchyně





Také zde můžete vidět expozici o tom, jak se dříve stavělo.



Kromě výrobků na prodej se tady předvádějí i zručnost. Iniciativa muzea na tomto poli pomáhá udržet při životě staré tradiční techniky.



Opět jsem neodolala a koupila si vyřezávanou formu, takže se můžete těšit na další perníkový kousek z naší kuchyně.

Přeji Vám všem veselé Velikonoční pondělí a bohatou pomlázku.



... zazvonil zvonec a prohlídky je konec.



10 komentářů:

  1. MIlá Lenko, to je krááása :o). Děkuji za milé velikonoční pohlazení. krásné jarní dny. Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Leni, děkuji vám, že jste mě dnes vzala do Rožnova! Dlouho jsem si přála tam být ,ale manžel nemá pořád čas...užila jsem si to alespoň takto s vámi..děkuji a přeji radostné Velikonoce!Elli

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,Koukam,že se výlet povedl:-)Tak priste u nás;-)Krásné jaro!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný výlet, atmosféra velikonoční..Paráda--Hezký den Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Tak co Leni, líbilo se?...předpokládám, že jste si to užili:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Lení, to jsem moc ráda, že se Ti v našich končinách líbilo. V muzeu je opravdu nádherně, zvláštní, kouzelná atmosféra za každého počasí. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat
  7. Leni....aaach..... tohle překrásné muzeum jsem navštívila někdy v roce 1990 a úplně mě učarovalo. Od té doby jsem zde nebyla, a letos mi manže slíbil že sem pojedeme také na Velikonoce.... počasí nás odradilo, škoda, třeba bychom se potkali :-) ,ale nevadí, počkáme až se vyjaří a jedem ....a už jsi byla na Veselém kopci ? Tam se taky chystáme ..... měj se krásně Danča-Truhlice

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leni, já jsem staromilec a všechny tyto fotografie na mne dýchají láskou a čistotou.
    Žilo se jednodušeji a klidněji a ten čas asi i jinak ubíhal. Děkuji za fotografie a měj se moc krásně. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  9. Moje oblibene muzeum, uz se tesim az zase prijedem do CR a pojedem se podivat, diky za fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsem tam také je to překrásné muzeum a fotečky zase nádherné nafocene

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...