................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

sobota 16. prosince 2017

Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a získáš dva dny volna...



Jestli jste si přečetli nadpis, tak Vám určitě problesklo hlavou: " No to říká ta pravá" A ano, moje sklony k prokrastinaci se stále více a více prohlubují a bohužel do oblasti odkládaných věcí patří i tento blog.

Raději blog odložím, než abych napsala článek. Přitom mi, ale vážně chybíte.
Řekla jsem svému sebestřetnému egu dost a opět se začnu také spojovat s okolním světem.



V týdnu jsme navštívili naší stověžatou a vzniklo pár momentek.







Všude davy turistů, proto jsme vánoční trhy na Staroměstském náměstí prošli jen okrajově. 




Večerní Praha a ....


... a Praha vyblejsknutá přes den.



Přijměte mou omluvu, zachovejte mi přízeň i nadále a těšte se na další nové články.
Ahojky
Lenka




14 komentářů:

  1. Ještě by to chtělo malinký sněhový poprašek a bylo by to dokonalé:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, Hani. U nás nyní je a vypadá to kouzelně.

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny vecer, Lenko! To je fajn, ze zase budete pridavat sve uzasne vyrobky, hezky se na ne diva :-). Jste moc sikovna!Preji krasne adventni dny. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZaZa, to mně těší. Moc děkuji za návštěvu a také přeji pohodové předvánoční dny.

      Vymazat
  4. Jsem moc ráda, Lenko, za Váš blog. Neskutečně mě inspirujete v tvoření. Díky, že jste se rozhodla pokračovat! Krásné předvánoční dny, Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, na blogování nejsem odborník, přesto jsem ráda, že tento blog je Vám inspirací. Děkuji za milé řádky a přeji krásné Vánoce.

      Vymazat
  5. Lenko, těším se na další článečky plné inspirace. :-) Přeji pohodové Vánoce. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Dovolte mi, abych vám představil LE-MERIDIAN FUNDING SERVICES. Jsme přímo do čistého úvěru a financování projektů z hlediska investic. Poskytujeme finanční řešení soukromým / společnostem hledajícím přístup k finančním prostředkům na kapitálových trzích, tj. Ropu a zemní plyn, nemovitosti, obnovitelné zdroje energie, léčiva, zdravotnictví, dopravu, stavebnictví, hotely a atd. Můžeme financovat až 900 000 000 000 dolarů ( Devět set milionů dolarů) v jakémkoli regionu světa, pokud bude na projektech zaručena návratnost investic ve výši 1,9%.
    Le-Meridian financování.
    Email Kontakt .... lnfo@lemeridianfds.com
    Whatapps ... + 19893943740

    OdpovědětVymazat
  7. Really nice and informative blog, keep it up buddy…

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...