................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 3. srpna 2021

Vzpomínky a jak to začalo.

Někdo z vás již ví, někdo ještě ne. Během mé nepřítomnosti na blogu se udály změny, o které se ráda podělím. 

 

Jistě mnozí poznáváte Český Krumlov, mimořádný architektonický skvost uprostrřed krásné jihočeské přírody. 

Jméno Krumlov pochází z německého Krumme Aue (česky křivý luh), což odkazuje na polohu města mezi esovitými zákruty řeky Vltavy.

zdroj fotografií - internet

V jedné křivolaké uličce, přesněji v klidné Soukenické ulici, pár metrů od náměstí máme dům. 
Tento šedozelený dům je zapsán jako národní kulturní památka a jeho dlouhá historie sahá až do roku 1554 v době vlády posledních Rožmberků. 


V průběhu mnoha staletí zde žili a pracovali lidé i nižší šlechta, mistři řemesel i vysocí městští úředníci.
Od čtyřicátých let 19. století patřil dům nám a před dvěma roky se nám podařila citlivá rekonstrukce a vznikly rodinné apartmány.


Cililink
Zazvonil zvonec a rekonstrukce v roce 2020 bylo konec.
 Můžete se těšit na příští příspěvek. Ukáži vám víc z rekonstrukce.

Ahoj všem ... starým i novým příznivcům tohoto blogu :-)
Lenka



12 komentářů:

  1. Jé, Leničko, gratuluji a už se těším na další příspěvek. V Krumlově jsem byla jednou. Pro mě trochu z ruky. Krásné město! Ve vašem novém penzionu se bude všem určitě líbit. Přeji, ať se daří!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, hostům se líbí, což jsme rádi a stále se jim snažíme pobyt zpříjemňovat. Děkuji Ti za návštěvu na blogu a posílám pozdravení z jihu :-)

      Vymazat
  2. Lení,
    wau tak to je paráda!
    Nebudeš tomu věřit, ale před týdnem jsme zrovna v Krumlově byli :-)
    Vzpomněla jsme si na tebe, ale byla to rychlovka jen jeden den a 2 noci.
    Moc jsme si to užili, protože Krumlov je teď český :-)
    Můžu Ti napsat email, máš ho stejný jako kdysi?
    Přeji ať se moc penzionu i Vám daří !

    OdpovědětVymazat
  3. Ilí, ráda Tě tu zase vidím. Ano, Krumlov je teď česko-slovenský s německou menšinou :-D To víš, že jo, jen napiš, jak žijete. Těším se :-) Ahojky. PS: mail je stále stejný

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, nevydržela jsem a apartmány jsem si našla a prohlédla. Opravdu nádhera! Jeden hezčí než druhý! Vkus a elegance, ale u tebe by člověk těžko hledal něco jiného. Jen jsem koukala, že nejste dog friendly... Cestujeme většinou s Aaronem...
    Měj se moc hezky a přeji hodně spokojených klientů.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ahoj :-) Ne, že bychom neměli rádi pejsky, naopak.Jen jsme upřednostnili to, že budou apartmány víc pro alergiky. Pokud bys někdy chtěla s Aaronem, napiš mi na můj mail, domluvili bychom se. Také se měj krásně a užívej léta.

      Vymazat
    2. Leni, moc děkuji za vstřícnost. Zatím cestu k vám na jih neplánujeme, ale nikdy neříkej nikdy :o)
      Přeji hezké a úspěšné dny, Helena

      Vymazat
    3. Heli, rádo se stalo a také Ti přeji hezké léto

      Vymazat
  5. Jsem moc ráda, že jsi zase tady na blogu. V Českém Krumlově jsem byla jen jednou, ještě před covidem. Líbilo se mi tam i přes to množství turistů, kteří se chtěli městem projít zrovna tak, jako já :-).
    Moc se těším na Tvoje další příspěvky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,nyní je Krummlov česko-slovenský s německou menšinou, klid a čas na procházky, volno v restauracích i v kavárnách. Galerie, zámek taky na pohodu. Pro českého turistu jedinečné. Pro podnikatele v turismu raději pomlčet.

      Vymazat
  6. Už sa teším na ďalšie fotetčky. Krumlov som navštívila v minulosti, je to krásne mesto. Želám veľa spokojných hostí.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vavka, fotky budou :-) Jsem ráda, že tě tady mám a děkuji za milé řádky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...