................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 27. února 2011

JARNÍ BĚHOUN


 Stýská se mi po sluníčku a zeleni. Už se těším na jaro! Sice to bude ještě chvilku trvat, než se ho dočkáme, ale proč nevpustit jaro alespoň do bytu a trošku ho neosvěžit jarním nádechem?

Ušila, uháčkovala a vyšila jsem jarní běhoun - prostírku na stůl.






Oblíbené barvy jara jsou každoročně žlutá, oranžová a zelená.



Letošní módní trendy se nebojí ani výraznějších odstínů do fialové a lila v kombinaci s černobílou konturou, olivově zelené v kombinaci se smetanovými odstíny bílé a šedé, nebo různé varianty modrých a šedých odstínů. 





Přeji hezké dny.
Lenka




17 komentářů:

  1. Leničko ahoj, máš naprostou pravdu! Musíme si to doma jarně zpříjemnit, když je jaro ještě v nedohlednu. Zima je opravdu už dlouhá. Nekonečná... Tvé vložené fotečky mě zas tak potěšily. Krásné vše, díky za ně....posílám všem nedělní pozdravení.Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,
    Ty už máš doma jaro :-). Moc hezké, píšu Ti za jedna s hvězdičkou..
    Krásný den

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, nádherné tvorenie, obdivujem fantáziu pri výbere farieb a kreativitu, prajem krásny aj keď u nás zachmúrený deň
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Leni, to je všechno tak moc hezké!
    Opravdu jsi moc šikovná!
    ... paci paci (to teda jako že tleskám)
    Krásný den
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Áááách, to je ale kopec nádhery!:) Najmä to prestieranie na stôl, i keď, hneď po prečítaní názvu behúň - čo u nás znamená koberček,ma chytila panika, že po takej kráse chodiť...:))
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Leni to je moc krásný!! A k tomu za oknem svítí sluníčko, ještě aby bylo teplo, ale snad se už konečně dočkáme!!! Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc, moc děkuju.
    Jsem ráda, že jste tu se mnou. Vždy mě vaše řádky potěší. Nějak mě zklátil jakýsi virus a tak jenom prolítávám. Už se těším až si najdu čas a pročtu nové příspěvky u vás.
    Mějte se hezky. Ahojky Lenka :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, neskutečně krásné věcičky, kdybych uměla šít (a mít nápady) alespoň z poloviny tak jako Ty. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je opravdu moc hezky behoun a vsechno pekne ladi.Ella

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko :-)
    a já zase neumím háčkovat jako Ty. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  11. Ella,
    děkuji za návštěvu a milou stopu v podobě komentáře. Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Lenko, náhodou jsem objevila Tvůj blog a jsem úplně unešená. Máš skvělý nápady a dovedeš je krásně realizovat. Běhoun je moc hezký, dýchá z něj jaro a optimismus.
    Měj hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Leničko ,diky že jsi mě povzbudila,ale kriticky musim říct, že to Tvoje tvoření mi bere dech!!!!Precsizní a krásné !Phodovou sobotu a ještě lepší neděli .Daja.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani,
    už jsem nakoukla k tobě a hned jsem objevila další šikulku. Děkuju za návštěvu. Měj se hezky. Papa

    OdpovědětVymazat
  15. Daji,tvořila bych víc. Plány a nápady by byly, ale už opravdu nestíhá. Naše dvouletá divoška mi nedá klidu. Láká mě háčkování,no tak snad až v důchodu :-))) jestli nějaký bude :-))) Přeju pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  16. MILÁ LENIČKO,
    KRÁSNÉ JARNÍ FOTEČKY PLNÉ KRÁSNÉHO TVOŘENÍ A TEN BĚHOUN JE NÁDHERNÝ.
    PŘEJI KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...