................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 5. července 2011

RECYKLACE PAPíRU


Papír je asi nejznámějším recyklovatelným materiálem. Úhledně svázané hromádky novin jsme odevzdávali už na základce. Zatímco odevzdaný papír (ať už ve školách nebo sběrných dvorech) se vrací v podobě sešitů, kartonových krabic nebo v poslední řadě jako obal na vajíčka, doma si můžeme starý papír proměnit v mnohem zajímavější a užitečné věci. 
Vyrobit si košík na míru.  Hotový výrobek se namoří požadovaným odstínem. Pokud máte rádi ubrouskovou techniku, můžete ozdobit vytvořenou věc obrázky. Košíky můžete protáhnout ozdobné stuhy nebo přilepit látkové kytičky či korálky.


Umotala jsem dózu na uložení nezbytných maličkostí v předsíni, v kuchyni, v koupelně, ložnici....  Možná někomu připadají košíky pletené z papírových ruliček méněcennější, oproti proutí, ale dle mého názoru jsou mnohdy pevnější.


Je tu hodně šikulek. Mě poslední dobou nadchlo papírové pletení od Martinky. http://naskrasnydomov.blogspot.com/

Holky, taky bych vám chtěla poděkovat za milé komentáře. Jsem ráda, že nakukujete. 
Užívejte si volna.
Lenka


6 komentářů:

  1. Včelko, Ty jsi šikulka, košík vypadá báječně. A čímpak to moříš? Že bych to taky zkusila...
    Přeju krásný sváteční den! A rovněž Ti děkuju za nakukování :). M

    OdpovědětVymazat
  2. Mariánko, hotový košík jsem 2x natřela lazurou Sokrates odstín afromorsia. Pa L.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,
    jsi šikulka,vše Ti jde krásně od ruky.
    Je to báječný relax kde múžeš dobŕe využít svou fantázii a zručnost.
    Tak ať se Ti v pletení daří.
    Přeji Ti krásné léto.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, recyklace papíru je úžasná a vůbec jako celek je to moc krásné. Hezké sváteční dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,
    na tvé úžasné košíkové kousky teda nemám. Děkuju za milou pochvalu.

    Jituš,
    jsem ráda, že jsi zašla ke mě na kukandu. Já u tebe obdivovala krajkovou vsadku. Měj se hezky. L.

    OdpovědětVymazat
  6. Velice vkusné a vymazlené!
    Ostatně, jako spousty ostatních výrobků z této dílny.
    Hezké tvoření
    přeje
    Lezarts

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...