................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

středa 6. července 2011

KYTKY Z NAŠÍ ZAHRADY



Zvonečky se mi rozrůstají každým rokem čím dál víc. Mezi nimi je již ostříhaná levandule.



Lilie mám ráda, protože vždy ustojí i silný vítr.



Už začínají nakvétat minirůžičky.



Pupalka naopak pomalu odkvétá. Chtěla jsem vyzkoušet pupalkový olejíček. Asi nestihnu.



Itea virginská mi každou zimu namrzne a tak je stále malá. Na podzim má hezky zbarvené listy.



Rozchodník si opravdu chodí kam se mu zachce. 


Denivky a rozrazil veronika. Původně byl na sáčku se semínky růžovobílý rozrazil. Vyrostl modrý.


Noční zahradní funidlo. 
Fotka je nekvalitní. Narychlo jsem ježka vyfotila v úplné tmě, aby naše dvouletá Janinka viděla kdo tu chroupá šneky.


13 komentářů:

  1. Leni, máš krásnou zahradu a ty fotky lilií po dešti jsou úžasné. Krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, krásně Ti to kvete. Obdivuju zvonek - to je šlechtěná odrůda?
    Přeju pěkné letní dny :). M

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, fotila jsem po dešti. U nás je takové bláznivé počasí. Bouřky, pak zase horko. Měj se. Ahojky L.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, máš krásnou zahradu. Ty lilie jsou nádherný. Mě je vždycky přes zimu zlikvidují hryzci. Měj se moc fajn
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Mariánko, tak to se ptáš té pravé :-D. Ani nevím, ale na louče jsem tento pidi nízký zvoneček ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  6. Mariánko,
    možná je to http://www.garten.cz/a/cz/6361-campanula-rotundifolia-thumbell-blue-tm-zvonek/

    OdpovědětVymazat
  7. Jani,
    a co zkusit dát cibule do uřízlých a děrovaných PET lahví. Dělává to prý hodně lidí co mají hryzce. Já kdysi sázela jarní krokusy do země s květináčem a taky v jakoby "vaničce" z králíkářského pletiva. Až pak jsem zjistila, že tu hryzce nemáme. No, květináče mají i tu výhodu...květináč s krokusy si snadno vyrýpnu ze záhonu a vložím si je třeba do košíčku ke vchodu baráku či na parapet. Pak je po odkvětu zase vrátím na své místo v záhonku.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leni, krásně ti kvete zahrádka a i předchozí články jsou super, perfektní recepty,nádherně nafocený...no šikulka;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Lenko, tomu se rika zahradka samej kvet. Moc krasne, hlavne ty lilie. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Leni, krásně Ti kytičky kvetou, je to ta největší odměna za tu práci kterou zahrada vyžaduje. Musím ještě pochválit košíček z papíru a poděkovat za recept na rybízovou bublaninu, už jsem vyzkoušela a moc nám chutnala. Hezký den.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Leničko. Dnes jsem opět zavítala k Tobě na blog, co je u Vás nového.Jak jsem přišla do zahrady tak jsem zjistila název kytky kterou už mám dlouho,a nevěděla jsem jak se jmenuje,je to Půpalka.Dovezla jsem si ji ze Slovenska.A na jaro se mi v záhonku objevil keříček o kterém nevím kde se tam vůbec vzal, a je to podle Tebe Itea virginská.Tak to mě moc těší díky Tobě.Krásný začátek nového týdne. Luďka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Luďko,
    děkuju za návštěvičku. Pupalka je léčivka, ale já jsem z ní zatím nic nezkoušela. Itea je naopak mrška. Ráda dělá podzemní šlahouny a tak se rozmnožuje. Měj se hezky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Leničko chci Ti jen poděkovat za recept na bublaninu,vyzkoušela jsem a všem moc chutnala musela jsem rozdávat recepty.PáPá

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...