................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

sobota 14. ledna 2012

HÁČKOVANÉ PODLOŽKY POD HRNEK

Hezký den přeji a mnohokrát děkuji za krásné komentáře. 
Omlouván se, ale nestíhám reagovat. Naše holky jsou ještě stále nemocné a tak veškerá péče směřuje k nim. Zítra si udělám čas a projdu vaše blogísky. Už se těším na vaše  novinky. :-)


 Háčkované podložky pod oblíbený hrneček čaje nebo kávy jsou užitečným doplňkem na stole. 

Jsou vhodné i jako drobný dárek. 
Tyto byly na přání pro jednu milou dušičku. Snad se budou líbit. 

Od Ježíška jsem dostala sadu sypaných čajů, tak si jdu připravit jeden šálek.

Mějte se krásně.
Ahoj :-)

34 komentářů:

  1. Tedy jsou opravdu krásné :-). Mám dilema, jestli nepotřebuji další :-D k těm od Atheny :.-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evíku a já mám zase dilema zda nepotřebuji slípku na kolečkách. Je úžasná.

      Vymazat
  2. Líbit se určitě budou:-) jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko,tak už se prý líbí. :-D Ještě k nim přibude velká pod konvici. Děkuju za tvou návštěvu.

      Vymazat
  3. Leni, podložky jsou krásné, budou se určitě líbit. Opožděně děkuji za návětěvu u mě a milé přání. Měj se hezky a holky ať se brzy uzdraví. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju za hezké řádky. Posílám pozdravení.

      Vymazat
  4. LENIČKO, KRÁSNÁ PRÁCE
    A KRÁSNÉ BARVIČKY.
    UZDRAVTE SE .
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bohdanko, už se pomalu uzdravujem. Jsi hodná, děkuju.

      Vymazat
  5. Leni, moc hezké, určitě se budou líbit, hezkou neděli,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, líbí se, tak jsem ráda. Měj se hezky. Ahoooj

      Vymazat
  6. Leničko jsou krásné,podložky pod hrnečky mi ještě chybí,myslíš že bys mi je na přání mohla udělat růžovobílé a vložit do obchůdku(byvicky@centrum.cz)nebo pokud na ně máš návod byla bych za něj vděčná,jsem sice háčkovací začátečník,ale třeba bych je zvládla!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, vzorek je vymyšlený. Zkusím ho namalovat, psané návody mi nějak nejdou. Písnu ti na mail, ju?
      Když by ti háčkování nešlo, ráda ti je uháčkuju. Růžovou a bílou přízi mám.

      Vymazat
  7. Leničko, ode mě zase obdiv a pochvala Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daji, pochválení od tebe mě vždy potěší. Díky moc :-)

      Vymazat
  8. Leni, ty jsou teda naprosto krásné! Super barvičky, parádní práce. Krásnou neděli a ať jste brzy zdraví:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Peťo, jsem ráda za tvou návštěvičku. Musím nahlédnout i k vám jak rostete :-) Přeji hezké dny. Ahoj

    OdpovědětVymazat
  10. Leničko, podložky jsou krásné i ten jarní ubrousek s ptáčkem se Vám moc povedl. Přeju spoustu dalších tvořivých nápadů. Hezky se k Vám chodí na návštěvu...
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, krásné, něžné, tvoje...Už se těším na další tvoje výtvory...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, podložky jsou moc pěkné. Zase jedna inspirace pro mne.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Leni, podlozky jsou moc hezke! Preji marodum brzke uzdraveni a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  14. Leničko, podložky jsou opět úžasné, jako všechno Tvoje předchozí tvořeníčko. Minule jsem se u Tebe inspirovala vzorečkem na polštářku, a tak jsem se pustila rovnou do deky :), což bude běh na delší trať ale nějaké takové podložky by se mi taky hodily a rozhodně je budu mít hotové dřív. Krásnou neděli. Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, jsou moc kouzelné, krásně sladění barviček :-)
    Hezkou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  16. Leničko, moc se ti povedly, určitě uděláš velkou radost!
    Pohodový zbytek neděle!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou nádherné!! Tohle bych taky chtěla umět. Zatím mi jsou jen ty jednoduché řady :o)))

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den Leni, neměla byste návod na ty háčkované podložky, jsou moc hezké... ♥♥♥ děkuji lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, jelikož mi o návod píše víc šikulek, vložím ho na blog. Jenom prosím o strpení. Musím ho nějak nakreslit. Podložky jsem háčkovala jak mě napadlo. Děkuji za milou pochvalu a těším se další Vaše návštěvy. Lenka

      Vymazat
  19. ¡Un trabajo muy bonito!. Te felicito.
    Saludos desde Tenerife.

    OdpovědětVymazat
  20. Jůůůůůůůůůůůůůůůůů, Leni, ty podložky jsou hezunké. A dečka v minulém příspěvku taky. Takový krásný nápady máš. Majka

    OdpovědětVymazat
  21. Lenik, no úžasne chutné sú!!! aj ja si také musím urobiť, ale ešte len začínam háčkovať, takže to asi nebude taký krásny výtvor ako tento tvoj! :-) Vav!

    Katka

    OdpovědětVymazat
  22. Leničko, úžasná inspirace na Tvém blogu si zaslouží ocenění. Máš ho u mne na blogu, tak si pro něj přijď. Pá Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...