................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

čtvrtek 12. ledna 2012

DEČKA


... už se nemůžu dočkat jara. V hlavě se mi honí kdejaká jarní dekorace a tak jsem zatím ušila dečku v jemných pastelových tónech.



Koupila jsem si i další látku, která má lněný efekt s drobnými růžičkami. U té ještě přemýšlím co z ní ušít a možná jí dám do předsíně. 
Chtěla bych obměnit dosavadní textilní doplňky, aby hned při příchodu do domu na mě dýchla jarní nálada.

Na netu jsem našla obrázek, který si vytisknu a zarámuji. Obrázek bude hezky ladit k růžičkám na lněném podkladě . Podobně jsem si dělala obrázky do naší ložnice zde.





Sušené kytí v předsíni mám už z loňska. 


Přeji hezké dny.

Vaše Lenka




14 komentářů:

  1. Leni, dečka je parádní, růžičce to bude v rámečku slušet stejně jako sušeným kytičkám v "košíčku", přeji krásné dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, děkuju. Ještě se k tomu musím nějak dokopat. :-D

      Vymazat
  2. Já už se taky Leni nemůžu dočkat jara :o) Máš to moc krásné...

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, krásná dečka ptáčková, ten obrázek je moc pěkný, v rámečku určitě nadělá velkou parádu:-). Super nápady na zjarnění domova:-). Taky už na mě leze jaro, ona tomu dost napomáhá i ta letošní zima-nezima:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, tak mám po jaru. Zrovna napadlo krapet sněhu.

      Vymazat
  4. Hezounká dečka,tyhle ptáčky už jsi dělala vloni,už tehdy se mi líbila!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,krásná dečka,moc se mi líbí.Krásný den:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, tak to mě těší. :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Leni, je moc hezká! Všichni vyhlížíme jaro a u nás teprve dnes začalo sněžit...
    Pohodový víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, u nás taky a do toho děsně fičí vítr.

      Vymazat
  7. Ahoj Leni, nádherná dečka. A ten krásný obrázek si s dovolením vytisknu. Kupuješ na ně nějaký speciální papír?
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, vytiskni a pak se pochlub :-) Kdepak, tisknu na obyč. čtvrtku. Nechce se mi utrácet za dražší papír, protože si myslím, že za pár let obrázky světlem dostanou namodralý nádech a budu je opět měnit. Pa pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...