................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 6. listopadu 2016

PŘELOM OBDOBÍ a KUKUŘIČNÉ PANENKY

Dnes mi povídala mamka, že jsem dlouho nevložila nový příspěvek. Tak to mami napravuji.
 A Vás milé dámy zdravím :-)

Původním plánem byl příspěvek se šitými výrobky, ale dala jsem přednost panenkám Šustěnkám.
Při motání kukuřičné lupeny šustily jako právě spadané listí. Jsou z letošního šustí, které vybělilo sluníčko.

V panenkách je zakletý kousek lidské zkušenosti a nekonečnost koloběhu přírody.



 
Je opět přelom období a teplo nenávratně odchází. 
Spolu s tím nás opět čeká záplava příspěvků volajících po teplém období. Nějak si říkám, jaké by to bylo pro nás lidi, kdyby po nás někdo chtěl, aby nepřišla noc a nemohli jsme se vypsat a jak dlouho by to z nás kdo vydržel. 
Ano, příroda si chce odpočinout. Chce se vyspat. Dala nám své plody, rozmnožila své ratolesti a teď si hodlá odpočinout a oddat se snům pod pokrývkou sněhu. 

Někomu se patrně zdá, že vůbec o nic nejde, jenže tyhle myšlenky mají také svou energii a přirozeně i dopad na svět kolem nás. 
To opravdu nedokážeme žít v souladu se světem a jeho zákony? 
Pořád musíme bojovat s přirozeností a odvěkou zkušeností Matky veškerého života?

Třeba to chce vidět věci trochu jinak.




Některé panenky jsou ještě k prodeji, můžete si o ně napsat :-)

Mějte se krásně 
Vaše včelka L.

 

15 komentářů:

  1. "Panenky" sú krásne. Všetky tie veci, čo majú v rukách pôsobia tak teplo a hrejivo.

    A máš pravdu s tým kolobehom času. Je čas na teplo, a čas zimy, čas (jarného) rastu a čas (jesenného) ukladania sa na odpočinok... V posledných dňoch, ako vidím padajúce lístie, uvedomujem si, akým pokojom na nás dýcha. A som vďačná, že žijem v pásme, ktoré nám ponúka toľko rôznych ročných období.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tie sú nádhernéééé!
    Ja mám rada všetko, čo nám príroda nadelí, aj tieto sychravé dni majú niečo do seba.
    Maj sa fajn!

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, panenky jsou nádherné. Obdivuji toto umění a jsem ráda, že se piřád předává z generace na generaci. Měj se krásně Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, tvé panenky jsou úžasné! A každá jiná, to se mi líbí:_)
    Já mám toto období celkem ráda, na zimu se vždy těším, stejně jako na jiná období. Takže mi mluvíš z duše. Vždy je to o tom, jak se člověk umí počasí přizpůsobit:-) A tímt píšu tam nahoru-prosím sníh na Vánoce, ne až po nich:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Panenky jsou nádherné! A naprosto souhlasím i s tím, co je napsáno.
    Mějte se hezky!
    Hanka z Úpice

    OdpovědětVymazat
  6. Leni zdravím panenky jsou nádherné a je třeba zanechat pro mladou generaci něco na památku co se všechno dá udělat i zmaličkosti děkuji za hezkou podivanou

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, panenky ze šustí jsou překrásné! Jistě, že toto období má něco do sebe - já mám ale stejně nejraději jaro a léto (případně tu pravou Ladovskou zimu). Už se těším zase na váš další příspěvek. Zdravím, Libuš

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, moc hezky jsi to napsala, pořád nejsme spokojeni, když svítí sluníčko, je moc horko, když sněží, musí se uklízet sníh, no a co, vždyť tak to má být! Já spokojená jsem, obzvlášť teď, protože podzim a zimu mám nejraději, a panenky jsou překrásné, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Lení,
    tvé panenky ze šustí jsou přenádherné :-)
    A opravdu moudrá slova !
    Krásné listopadové dny k Vám!

    OdpovědětVymazat
  10. Já se těším z každého ročního období a asi nemám žádné raději, každé má své kouzlo a svůj čas. Leni, panenky jsou opět nádherné, jako vždycky! :-) L.

    OdpovědětVymazat
  11. Zimu sice ráda nemám, ale spíše k vůli takové té čachtačce, která je ve městě, protože se cesty a chodníky solí. Ale z druhé strany se na zimu těším z toho pohledu, že si také odpočinu a budu lenošit....během roku to nějak moc nehrozí, člověk je pořád v jednom kole, takže odpočívám jako ta příroda:))))Měj se krásně Leni, moc Tě zdravím:)))Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...