................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

čtvrtek 17. listopadu 2016

VŠEHOCHUŤ... od každého kousek


Přeji hezký sváteční den moje milé a posílám pár fotek. 



Zástěrka s ruční výšivkou ze starého časopisu.


Občas mám "srdíčkové období", ale jenom občas ;-)



Prostírky mám osobně moc ráda


chňapičky byly na přání
 

Tento ubrus byl príma materiál a zdobí jinou domácnost
 


Mějte se pohodově a těším se na Vás příště :-)
Vaše Lenka



4 komentáře:

  1. Milá Leničko, u tebe je vždy moc krásně,vše voní medem,jako bych to cítila na dálku....za ty léta co tě znám jsi vytvořila tolik krásy,obdivuji tě !Dája

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Je to pohlazení po duši.
    Hanka z Úpice

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko moc krásné a také souhlasím že je to pohlazení na duši vždy mne to potěší u tebe na blogu .přeji hodně nádherných nápadu ..

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, všetky tvoje práce sú dokonalé, krásne vypracované a majú dušu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...